2016. március 16., szerda

Rejtő Jenő: Vesztegzár a Grand Hotelben

Meglepő volt, hogy ebben a történetben nem volt olyan lehetőségem, hogy ha egy kicsit unalmas volt egy-egy fejezet, néhány oldalt átlapozzak benne, ugyanis minden oldalon történt valami. Ez szokatlan volt számomra, aki eddig csak egy könyvet olvasott ugyan Rejtőtől, de az nem tetszett. Igaz, végigrágtam magam rajta csakazértis
   A könyv harmadánál idegesített kicsit a történet, mert erőltetettnek éreztem a poénokat. De folytattam az olvasást, és egészen beindult a sztori, és hozzászoktam a Rejtő-féle poénokhoz. Jó volt a történet, tetszett a cselekményszövés. Sajnos Rejtő Jenő humorával még mindig nem vagyok kibékülve, de nem bánom, hogy az első könyv után nem adtam fel, és elolvastam ezt a könyvét is. Ha rászánom magam, lehet, hogy minden évben előveszem egy-egy regényé.

A könyvtárban itt található.

brie

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése