2016. április 14., csütörtök

Katarina Mazetti: A pasi a szomszéd sír mellől

Ó, hát ez annyira tetszett, hogy miután egyszer elolvastam, egy-két nap múlva elkezdtem újra. Közben megnéztem a svéd filmadaptációt, az is jól sikerült, és most befejeztem megint és még mindig nagyon tetszik ez a történet. Biztos vannak olyanok, akiknek nem szimpatikus Desirée, de én pont arra jöttem rá, hogy eléggé hasonló módon gondolkozom. Mazetti valahogy a szavakat is jól eltalálta, annyira gördülékeny és valóságos volt, sok dolgot így mondok ki én is, ilyen hangulattal, ilyen szavakkal. Benny a negatívumai ellenére tényleg nagyon szerethető, bár a mai napig nem tudom józanul megítélni, hogy hogyan döntenék hasonló helyzetben.

A könyvtárban itt található.
 
Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése