2016. május 11., szerda

Katie Fforde: Szerelmes levelek

A cím nem túl találó, sokkal többet ki lehetett volna hozni a témából, akkor talán én sem lettem volna előítéletes ennyi ideig. Egy személyes ajánlás következtében kezdtem el végül olvasni. Valójában álom a köbön, számomra tökéletesen megfelelt a romantikus szórakoztató kategória feltételeinek, imádtam Dermot-ot, Laura is egészen kivirágzott, a mellékszereplők sem voltak túl idegesítőek (néha Fenella). Tetszett, hogy mozgalmas volt, pörgött a km-óra, a szív is egyre hevesebben vert, de persze a szokásos félreértések sem maradhattak el. Összességében nagyon élveztem olvasni, és vártam már, hogy na, mikor, mikor lesz már a Nagy Összeborulás? Néha bukott csak bele az írónő szerintem a túlmagyarázásba, a fesztiválról szóló részek idején kicsit túlzásba esett, de ezek csak apróságok.

A könyvtárban itt található.

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése