2016. augusztus 4., csütörtök

Gail Carriger: Soulless – Lélektelen

Az első fejezet közben azt hittem eldobom a sarokba ezt a könyvet, annyira idegesítő volt az írónő stílusa és silány a cselekmény, de aztán mégis elkezdtem haladni és megtetszett Lord Maccon és Alexia marakodása, a mellékszereplők is szépen magukra találtak és onnantól kezdve már szórakoztatónak fogtam fel én is és kifejezetten tetszett. Utáltam még az elején, hogy Carriger akár három egymást követő mondatban is mást használt Alexia megszólítására, vagy ez legyen vagy az, amikor ő mesél valamit, ne összevissza, plusz ez a hajcihő is a ruhák és kiegészítők körül, a feléről most sem tudom micsoda, nem vagyok eléggé kisasszony. A fejlemények viszont tetszettek, azt hiszem jó kis sorozat indult és mégsem akarom eladni a sajátomat.

A könyvtárban itt található.

Zsófi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése