2017. január 27., péntek

James Bond – A színfalak mögött (szerk. Albert Stark)

Hasznos és érdekes olvasmány volt, pedig nem tartozom a fanatikus James Bond-rajongók közé. Láttam már jó néhány Bond-filmet életemben, és ezzel együtt meglepett a könyv: kiderült, hogy van egy színész (egy filmet forgattak csak vele), akiről még nem is hallottam. Ő volt George Larenby. 
Mindegyik színészt megismerhettem, aki elvállalta a szerepet, sok újdonságot tudtam meg velük kapcsolatban. A könyvben részletesen írnak az egyes filmekről, sok érdekességet megosztva az olvasóval. Számomra az is új információ volt (és nagy öröm is egyben), hogy megtudtam, egyik kedves színészem, A Sakál napjából jól ismert Edward Fox játszotta M szerepét a Soha ne mondd, hogy soha című filmben.
Összefoglalva: ez egy roppant érdekfeszítő olvasmány lehet mindenkinek, aki kicsit is érdeklődik a Bond-filmek vagy általában a filmek iránt. 

A könyvtárban itt található. 
– brie –

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése