2017. március 20., hétfő

Könyvajánló: Veszek 10 deka lópárizsit, és megeszem



Gerlóczy Márton: A csemegepultos naplója

Ha fiatal szabadbölcsész lennék, vagy kezdő „művész”, azt mondanám, ez a könyv nagyon mély volt, érzem a mondanivalót. :-) És akkor Márczy Lajos tuti a falnak menne tőlem. :-) Ha pedig megkérdezném, hogy Mit gondol, mit adott ezzel a könyvvel a világnak? – hát, holt biztos, hogy egy hajtásra meginna egy üveg bort. :-)
De tréfát félretéve: eddig nem ismertem Gerlóczy Márton könyvet. Nagyon örülök, hogy őt választottam és ezt a regényt a kortárs magyar irodalom témakörben egy olvasóköri összejövetelre. Azért is hasznos volt, mert olvasásom vége felé jöttem rá, hogy tavaly megvettem Gerlóczy Márton: Váróterem című könyvét – Jó tanács mindenkinek: Ne pakold a könyveidet két sorban a polcra, mert nem fogsz emlékezni a hátul lévőkre. :-)
Visszatérve az értékeléshez:
Imádtam ezt a könyvet, egyszerre nevettetett és gondolkodtatott; tudtam, milyen világban élek, hiszen látom és a saját bőrömön érzem, de ez a kb. 300 oldal remekül volt megírva, és mintha erős nagyító alatt láttam volna a társadalmunkat. Gerlóczy megfogalmazta a gondolataimat – és leírta azokat. Nem is értem, miért nem kezdtem bele már hamarabb a könyveibe. Ha a többi is ilyen jó lesz, akkor veszek 10 deka lópárizsit, és megeszem. :-)

 - brie -

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése