2017. április 10., hétfő

Jászberényi Melinda, Zátori Anita, Ásványi Katalin (szerk.): Fesztiválturizmus




Az Akadémiai Kiadó ismét egy kiváló külsővel és belső tartalommal rendelkező könyvet adott ki 2016-ban Fesztiválturizmus címmel.
Az elmúlt néhány évben egyre nagyobb figyelmet fordítanak a szakemberek az idegenforgalom eme speciális ágának; egyre több cikk és tanulmány jelenik meg a témában. A kötet kilenc tanulmánya is igyekszik körbejárni a fesztiválturizmust; elméleti aspektusait, gazdasági hatásait kutatja; megismerkedhetünk ennek a piacnak a kínálati oldalával és egy speciális fesztiváltípussal: a kisebbségi és etnikai fesztiválokkal.
Sulyok Judit tanulmányának témája a marketing. Lényeges szempont a fesztiválturizmusnál a környezeti- és szociokulturális fenntarthatóság is; míg Michalkó Gábor és szerzőtársai a kulturális fogyasztás rejtett dimenzióit tárják fel a turisztikai mobilitás rendszerében.
Még ennél is több érdekes téma várja az olvasót a kötetben, amely második felében esettanulmányokat találunk nagyszerű szerzők tollából.
A tanulmánykötetet az érdeklődők a könyvtár olvasótermében találják meg.
E 002650
-brie-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése