2017. május 5., péntek

Anyák napja


Minden év május első vasárnapján ünnepeljük Magyarországon az édesanyákat. Óvodai, iskolai ünnepségek keretében; otthon, szűk körben köszöntjük őket, akik életet és szeretetet adtak-adnak nekünk; nevelnek és óvnak minket. Könyvtárunk folyosóján az egyik vitrint az édesanyákkal kapcsolatos könyvekkel rendeztük be.




A KSH Könyvtár Devecsery László versével köszönti az édesanyákat ezen a napon. 

 Devecsery László: Édesanyámnak

Napraforgó fényre fordul,
én tehozzád szólhatok:
Édesanyám! Hozok néked
messzi-égről csillagot.

Ám, ha őket el nem érem,
a szemedet keresem,
belenézek és megértem:
mily nagy kincs vagy énnekem.

Fénylőbb, szebb a csillagoknál,
minden égi ragyogásnál,
az, amit én tőled kaptam:
e szépséges nagy titok,
HOGY A GYERMEKED VAGYOK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése